بررسی اولیه Samsung Galaxy Watch 5. در این مطلب به بررسی گلکسی واچ 5، ویژگی های متتوع و امکانات آن میپردازیم. با ما همراه باشید.

آقای تعمیرات موبایل ارائه کننده ی انواع لوازم جانبی اورجینال موبایل.

سامسونگ چندین سال است که از موقعیتی برخوردار بوده است که اساسا مطلوب ترین ساعت را برای کاربران اندرویدی دارد.

انتقال از Tizen به WearOS در Watch 4 ، بدون اینکه کاربران آیفون حذف شوند فقط این موقعیت را تشدید کرد. اما همانطور که در مورد مدل 2021 گفتیم  احتمالاً اگر در اکوسیستم اندروید باشید، بهترین تجربه ساعت هوشمند است. گلکسی واچ 5 به دنبال یک به روز رسانی، بر روی واچ 4 ساخته شده است، در حالی که در کنار مدل پیشرفته تر، واچ 5 پرو قرار دارد.

بررسی مشخصات سامسونگ گلکسی واچ 5

نقاط قوت
نمایشگر عالی
محافظ کریستال
گزینه های شخصی سازی فراوان
نقاط ضعف
طراحی امنیت کمی دارد
تحت الشعاع Watch 5 Pro قرار گرفته است
با آیفون کار نمیکند

قیمت: واچ 5 از 269 پوند

طراحی و نمایش

Samsung Galaxy Watch 5

ابعاد: 40 میلی متر: 40.4 x 39.3 x 9.8 میلی متر، 29 گرم، صفحه نمایش 1.19 اینچی
44 میلی متر: 44.4 x 43.3 x 9.8 میلی متر، 32.9 گرم، صفحه نمایش 1.36 اینچی
فریم آلومینیومی، شیشه کریستال یاقوت کبود
تسمه های مناسب سریع
IP68، ضد آب 5ATM

سامسونگ گلکسی واچ 5 تقریباً شبیه به گلکسی واچ 4 است، با بدنه آلومینیومی که به سمت گیره ها کشیده می شود. از بندهای دارای قابلیت سریع باز شدن پشتیبانی می کند و بدنه گرد ساعت در وسط قرار دارد. برای ساعت هوشمند 9.8 میلی‌متری باریک است اما در کل طراحی نسبتاً مینیمال دارد.

بخوانید  معرفی گوشی وان پلاس 11R

دارای IP68 یا 5ATM مقاومت در برابر آب است. گلکسی واچ 5 در دو اندازه بدنه 40 و 44 میلی‌متری عرضه می‌شود، در حالی که رنگ‌های انتخابی برای بدنه و بند وجود دارد تا بتوانید چیزی را متناسب با استایل خود انتخاب کنید. این ساعت بر اساس زمان کوتاهی که با آن سپری کرده ایم، در واقع یک ساعت بسیار راحت برای استفاده است.

استفاده از ساعت 44 میلی‌متری به دلیل طراحی بند و بدنه، به خوبی روی مچ نمی‌نشیند. یعنی نقطه اتصال بند به اندازه کافی انعطاف‌پذیر نیست.

یک صفحه نمایش AMOLED که ناوبری لمسی را می پذیرد و همچنین دو دکمه وجود دارد. بنابراین کنترل اساساً مشابه واچ 4 است. دو اندازه صفحه نمایش 1.36 اینچی در ساعت 44 میلی متری و 1.19 اینچی در ساعت 40 میلی متری وجود دارد. اگرچه هر دو دارای همان تراکم پیکسلی 330ppiهستند، بنابراین هر دو از نظر ظاهری به یک اندازه واضح هستند.

در بررسی گلکسی واچ 5 و اولین برداشت ها در مورد نمایشگر عالی به نظر می رسد. و دارای رابط کاربری خوب و روان برای پیمایش و یافتن برنامه های مورد نظرتان است. سه رنگ بدنه وجود دارد: گرافیت، یاقوت کبود و نقره ای.

ویژگی ها و عملکردها

بررسی گلکسی واچ 5

سنسور BioActive
ردیابی تناسب اندام
ردیابی خواب
ترکیب بدنی
WearOS

وقتی صحبت از عملکرد به میان می‌آید، چیزهای زیادی به Samsung Galaxy Watch 5 وصل شده است. بسیاری از عملکردها حول حسگر BioActive در پشت ساعت می‌چرخند که داده‌های زیادی از جمله ضربان قلب، ECG و اکسیژن خون را ارائه می‌کند.

در ترکیب با ردیابی حرکت و سایر حسگرها، نتیجه ساعتی است که طیف کاملی از داده‌ها را برای تغذیه تناسب اندام و ردیابی فعالیت جمع‌آوری می‌کند. این شامل راهنمایی شما از طریق مواردی مانند تمرینات اینتروال می شود، به بهبودی توجه می کند و همچنین می تواند در مورد هیدراتاسیون توصیه کند.

بخوانید  نکات خرید گوشی موبایل شیائومی 11T pro 5G

یکی از ابزارهای موجود، ترکیب بدن است. از دکمه‌های کناری برای اجرای تجزیه و تحلیل ترکیب استفاده می‌کند. به اینصورت که شما فقط دو انگشت را روی آن دکمه‌ها قرار می‌دهید تا مداری در اطراف بدن شما ایجاد شود و با اطلاعات درصد چربی بدن و توده عضلانی و سایر داده‌ها باز می‌گردد.

همچنین می تواند به لطف رعایت یک برنامه ورزشی، در آشکار کردن تغییرات بدن در طول زمان نقش داشته باشد. ردیابی خواب همراه با ماموریت هایی برای کمک به خواب بهتر وجود دارد می‌تواند از طریق SmartThings به سایر دستگاه‌های متصل متصل شود. بنابراین وقتی به خواب می‌روید، برای مثال، سایر روال‌های خانه هوشمند می‌توانند فعال شوند، مانند کم‌نور کردن چراغ‌ها.

همه اینها روی WearOS قرار دارد، بنابراین شما به همه خدمات  Google و همچنین خدمات سامسونگ دسترسی دارید.

باتری و عملکرد

40 میلی متر: 284 میلی آمپر ساعت
44 میلی متر: 410 میلی آمپر ساعت
8 ساعت دوام در 8 دقیقه شارژ

یک باتری 284 میلی‌آمپر ساعتی در گلکسی واچ 5 سامسونگ 40 میلی‌متری، با یک سلول بزرگ‌تر 410 میلی‌آمپر ساعتی در 44 میلی‌متری وجود دارد. شارژ از طریق پد مغناطیسی که به پشت متصل می شود بصورت بی سیم است، که می تواند به USB-C متصل شود. این باتری بزرگ‌تر از واچ 4 است که مورد استقبال قرار می‌گیرد، در حالی که شارژ آن نیز سریع‌تر است. به گفته سامسونگ با 8 دقیقه شارژ، 8 ساعت استفاده خواهید داشت.

جمع بندی

گلکسی واچ 5

سامسونگ گلکسی واچ 5 چند تغییر در طراحی گلکسی واچ 4 ایجاد کرده تا محافظت بهتری داشته باشد. در حالی که باتری بزرگتر و چند ویژگی جدید را ارائه می دهد. برداشت های اولیه کاملاً خوب است: به نظر می رسد که این یک پکیج جامع ارائه می دهد و احتمالاً یکی از برترین انتخاب ها برای جفت شدن با یک تلفن اندرویدی است .

بخوانید  بررسی گوشی هواوی نوا 11 پرو | Huawei nova 11 Pro

با دو اندازه برای انتخاب و طیف وسیعی از بندها برای ساخت آن، صفحه نمایش Galaxy Watch 5 واقعاً عالی ظاهر می شود. ادغام با بسیاری از خدمات از طریق گوگل و سامسونگ به این معنی است که عملکردهای زیادی برای دستیابی به آنها وجود دارد.

بررسی گلکسی واچ 5
منبع: به گزارش از pocketlint.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها