برترین ویژگی های ویندوز 11

در مقاله قبل به ارائه ویژگی های اصلی ویندوز 11 پرداختیم. این بار برترین ویژگی های ویندوز 11 را برای شما معرفی خواهیم کرد💻. این ویژگی‌های جدید به‌روزرسانی بعدی ویندوز 11 را بسیار جذاب خواهد کرد. اگر قصد دارید هم اکنون ویندوز 11 را در سیستم خود نصب نمایید می‌توانید کامپیوتر شخصی خود را به اینسایدر بیلد ویندوز 11 به‌روزرسانی کنید و یا از طریق فایل ISO بیلد قبلی ویندوز 11 را نصب کنید.

 ویجت‌ها

ویندوز 11 از ویجت‌های متنوع و کاربردی پشتیبانی می‌کند که البته شاید نکته منفی این ویجت‌ها طراحی مشابه به ویجت‌های سیستم‌عامل مک باشد. در این راستا، کاربر می‌تواند در ویندوز 11 بخش‌های مختلفی اب‌وهوا، بازار بورس، اخبار روز و نتایج بازی‌های فوتبال را از طریق ویجت‌های آنها دنبال کند. همچنین این بخش از شخصی‌سازی پشتیبانی می‌کند و کاربر می‌تواند ویجت‌ها را به سلیقه خود طراحی کند.

HDR خودکار و نرخ ‌‌تازه‌سازی پویا

خبر خوب برای گیمر‌ها، بهره‌گیری ویندوز 11 از HDR خودکار است که تجربه بصری کاربر را در حین بازی کردن بهبود می‌بخشد. به علاوه، ویندوز 11 از نرخ تازه‌سازی پویا پشتیبانی می‌کند و بنابراین نمایشگر همراه با ویندوز 11 از نرخ تازه‌سازی بسیار خوبی برخوردار خواهد بود. تجربه کلی بصری بهبود خواهد داشت.

فایل اکسپلورر بازطراحی شده

ابزار کار ویندوز 11 یعنی فایل اکسپلورر آن همراه با طراحی مدرن، تازه و جذاب عرضه خواهد شد. در این نسخه، آیکن‌ها طراحی جدید دارند و نوار وظیفه جدیدی نیز در بالای صفحه قرار گرفته است. این طراحی جدید با تمرکز بر استفاده کاربردی و مدیریت فایل بهینه انجام شده است.  برترین ویژگی های ویندوز 11

بخوانید  مشخصات گوشی هوآوی Nova 5T Pro

 به‌روزرسانی‌های سریعتر ویندوز از ویژگی های ویندوز 11

در حین انتشار اطلاع‌رسانی‌های مایکروسافت، این شرکت فناوری وعده داد که ویندوز 11 از پروسه به‌روز‌رسانی سریع و ساده‌تری بهره خواهد برد. به علاوه، ویندوز 11 از مکانیسم نصب به‌روزرسانی در پس زمینه پشتیبانی می‌کند تا فرایند آن سریع‌تر از گذشته باشد. همچنین، حجم به‌روزرسانی ویندوز 11 تا حدود 40 درصد کم‌حجم تر از گذشته خواهد بود و در وقت و هزینه کاربر صرفه‌جویی می‌کند.

دسکتاپ مجازی بهینه شده

ویندوز 11 دسترسی و مدیریت دسکتاپ‌های مجازی را مانند مک ساده و بهینه می‌کند. در ویندوز 11، کاربر از طریق تسک بار می‌تواند با کلیک کردن روی ایکن دسکتاپ به دسکتاپ‌های مجازی دسترس پیدا کند. به علاوه، کاربر می‌تواند نام و ترتیب این دسکتاپ‌ها را عوض کند و والپیپرهای مختلفی را در هرکدام از دسکتاپ‌ها قرار دهد.

مایکروسافت Teams یکپارچه از ویژگی های ویندوز 11

در دوره دورکاری و تحصیل از راه دور به دلیل شیوع ویروس کرونا، مایکروسافت تصمیمی بسیار درست اتخاذ کرده است. اکنون برنامه بسیار کاربردی مایکروسافت تیمز (Microsoft Temas) را در ویندوز 11 به طور پیش‌فرض قرار داده است. مایکروسافت تیمز از طریق منوی استارت در دسترس خواهد بود و همراه با طراحی جدید ویندوز 11 از طراحی جدیدی نیز برخوردار است.

برترین ویژگی های ویندوز 11

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل ، سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبردر دنیا در زمینه موبایل از سایت آقای تعمیرات موبایل با خبر شوید. همچنین اگر گوشی تان نیاز به تعمیر دارد وحوصله ووقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید،شما می توانید با چند کلیک مشخصات و آدرس خود و گوشی را در پورتال درخواست تعمیرات موبایل وارد نمایید و کمتر از 2 ساعت همکاران ما با شما برای مراجعه حضوری به درب شرکت یا منزل شم حاضر خواهند شد.

بخوانید  گوگل پلی مملو از هزاران اپلیکیشن تقلبی

انواع خدمات تعمیرات موبایل در مرکز تخصصی تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل

  • تعمیرات موبایل شیائومی
  • تعمیرات موبایل هواوی
  • تعمیرات موبایل سامسونگ
  • تعمیرات موبایل اپل
  • تعمیرات موبایل نوکیا
  • تعمیرات موبایل اچ تی سی
  • تعمیرات موبایل سونی
  • تعمیرات موبایل آنر
  • تعمیرات موبایل موتورولا
ارتباط با مرکز تعمیرات آقای تعمیرات موبایل 

لازم به ذکر است که کلیه تعمیرات در این مرکز برای همکاران گرامی با قیمت همکاری انجام خواهد پذیرفت و همچنین عزیزان از شهرستانها میتوانند کالای تعمیری خود را با پست سفارشی و یا تیپاکس جهت تعمیرات به این مرکز ارسال نمایند تا در اسرع وقت بتوانیم خدمتگزار مناسبی برای ایشان باشیم. شما عزیزان می توانید با شماره های با ما در تماس باشید

تلفن های تماس :

  • 09197374015
  • 02188904324

آقای تعمیرات موبایل را در اینستگرام دنبال کنید

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها