انتشار اطلاعات پردازنده گوگل پیکسل 5a

به لطف کدهای بتا سوم از اندروید 12 ، مشخصات پردازنده گوگل پیکسل 5a 5G منتشر شده است. به نظر می‌رسد با گوشی چندان جدیدی مواجه نیستیم👨‍💻 . گوگل پیکسل 5a قرار است در تاریخ 21 خرداد ماه سال جاری معرفی شود. اولین تصاویر رندر لو رفته از این گوشی نیز نشان می‌دهند که طراحی این محصول با پیکسل 4a 5G یکسان است. همچنین ابعاد این گوشی هم بیشتر شبیه به پیکسل 4a 5G است که بزرگ‌تر از نسخه 4a معمولی بود.

مشخصات پردازنده گوگل پیکسل 5a

در این محصول شاهد استفاده از پردازنده میان‌رده اسنپدراگون 765G خواهیم بود. با پردازنده‌های پیکسل 4a 5G و پیکسل 5 یکسان است! این چیپست این روزها کمی قدیمی به حساب می‌آید. مخصوصا اینکه حالا چیپست اسنپدراگون 780G هم عرضه شده که سریع‌تر است. با این تفاسیر، پردازنده پیکسل 5a 5G از محصولات میان‌رده مشابه مثل شیائومی می 11 لایت 5G هم ضعیف‌تر خواهد بود.

یک موضوع دیگر که هنوز از آن خبر نداریم این است که آیا امسال هم شاهد دو نسخه از خانواده a خواهیم بود یا نه. سال گذشته پیکسل 4a هم اندازه کوچک‌تر و هم قیمت کمتری داشت و به طور کل محصولی کاملا متفاوت از نسخه 5G یعنی گوگل پیکسل 5a خود بود. حالا هنوز مشخص نیست که آیا پیکسل 5a معمولی هم خواهیم دید یا نه.

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل ، سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبردر دنیا در زمینه موبایل از سایت آقای تعمیرات موبایل با خبر شوید. همچنین اگر گوشی تان نیاز به تعمیر دارد وحوصله ووقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید،شما می توانید با چند کلیک lمشخصات و آدرس خود و گوشی را در پورتال درخواست تعمیرات موبایل وارد نمایید و کمتر از 2 ساعت همکاران ما با شما برای مراجعه حضوری به درب شرکت یا منزل شم حاضر خواهند شد.

بخوانید  مشاهده گوشی جدید شیائومی در TENAA
ارتباط با مرکز تعمیرات آقای تعمیرات موبایل 

شما عزیزان می توانید با شماره های با ما در تماس باشید

تلفن های تماس :09197374015_02188904324

آقای تعمیرات موبایل را در اینستگرام دنبال کنید

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها