آیفون 15 اولترا با ویدیوی 8K و عمر باتری بهتر وارد بازار می شود! در این مطلب به بررسی این خبر میپردازیم. با ما همراه باشید. سری آیفون 14 هفته گذشته عرضه شد (به جز 14 پلاس که ماه آینده عرضه می شود). آیا برای شروع شایعات آیفون 15 زود نیست؟

انجام تعمیرات گوشی آیفون در مرکز اقای تعمیرات موبایل.

با تغییر نام مدل Pro Max به Ultra ممکن است تغییراتی در خط تولید ایجاد شود. منطقی است زیرا با طرح های نامگذاری Apple M1 و Watch هماهنگ می شود. نکته جالب در مورد آیفون 15 اولترا این است که سخت افزار انحصاری دارد.

آیفون 15 اولترا

آیفون 15 اولترا

انتظار می‌رود تمامی مدل‌های آیفون 15 شارژ لایتنینگ را به نفع USB-C کنار بگذارند. این موضوع تعجب آور نیست. چون تنها چند ماه پس از فروش سری 15 USB-C در اتحادیه اروپا اجباری می شود.

ضبط ویدیوی 8K یکی از امکانات آن است. اگرچه ممکن است آیفون 15 پرو نیز از آن پشتیبانی کند. Kuo همچنین پیشنهاد می کند که Ultra منحصراً دارای یک لنز پریسکوپ (6x یا 5x) خواهد بود. همچنین، عمر باتری بهتری خواهد داشت و 3 الی 4 ساعت بیشتر دوام می آورد. با تمام این ارتقاهای انحصاری، انتظار می‌رود آیفون 15 اولترا در مقایسه با 14 پرو مکس، قیمتش از 1200 دلار شروع شود (از 1100 دلار)، اما هنوز مشخص نیست.

در مورد بقیه، مقداری شباهت وجود خواهد داشت. انتظار می رود هر چهار مدل از طراحی جزیره استفاده کنند. با این حال، این دو جفت همچنان از سطوح متفاوتی از چیپست‌ها استفاده می‌کنند. مدل‌های Pro و Ultra به سراغ Apple A17 جدید می‌روند، در حالی که آیفون 15 و 15 پلاس معمولی به احتمال زیاد A16 فعلی را دریافت خواهند کرد.

بخوانید  فهرست پرفروش ترین گوشی های بازار ایران

برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه سخت‌افزار FaceID می‌تواند به زیر نمایشگر برود و تنها سوراخ پانچ دوربین را باقی بگذارد، وجود دارد. اما ماه‌ها طول می‌کشد تا مشخص شود این فناوری قابل دوام است یا باید یک سال دیگر صبر کرد.
هنوز خیلی زود است که بگوییم مدل‌های معمولی و پلاس دارای نمایشگرهایی با نرخ تازه‌سازی بالا و حالت‌های Always On خواهند بود.

آیفون 15 اولترا
منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها