با ما در آقای تعمیرات موبایل همراه باشد؛ کوالکام که به ساخت پردازنده های گوشی های هوشمند و تبلت می پردازد، به تازگی اطلاعاتی از پردازنده اسنپدراگون ۶۷۰ انتشار داده است این کمپانی با پیشرفتی که در پردازنده های گوشی های هوشمند بوجود آورده است توانسته است قدم بزرگی در کیفیت گوشی ها بردارد اما اطلاعات اسنپدراگون ۶۷۰ توسط رولاند کوانت منتشر شده است از این اطلاعات این طور می‌شود برداشت شود که این پردازنده برای گوشی های میان رده و پرچمدار حوزه گوشی‌های هوشمند طراحی کرده است اما پیش از ۶۷۰ این کمپانی پردازنده‌ ۶۳۰ و پردازنده ۶۶۰ را به طور رسمی به کاربران و شرکتها نمایش داده است و با این پردازنده جدید تصمیم دارد گوشی های میان رده را به سرعت مناسبی برساند. مطالعه گوگل پروژه تانگو رو متوقف می کند! نیز می تواند برای شما جالب باشد.

مشخصات پردازنده اسنپدراگون 670

اما مشخصات پردازنده چه می باشد؟ آیا پردازنده می تواند نظر کاربران را جلب نماید؟ این پردازنده توانایی انجام محاسبات سنگین را دارد؟ اما پردازنده  به عنوان نسل جدید اسنپدراگون 660 به حساب آمده که از کیفیت مناسب و بالایی برخوردار است. طبق این اطلاعات این پردازنده بر روی نمونه اولیه در حال آزمایش بوده و بدین صورت که پردازنده یا تراشه بر روی یک درایو قرار گرفته و اطلاعات ارائه شده نیز بر مبنای همین آزمایش تستی است. تعمیرات موبایل نیازمند تخصص بالا و قطعات اصلی می باشد که این مرکز از آن برخوردار بوده و قابلیت تعویض هر نوع تراشه و پردازنده اسنپدراگون را دارا می باشد.

بخوانید  رکورد 45 میلیونی اپل در تولید گوشی iphone XS Max

رزولوشن پشتیبانی شده از پردازنده اسنپدراگون 670

بر طبق این اطلاعات پردازنده اسنپدراگون ۶۷۰ از صفحه نمایشگر با رزولوشن تصویری WQHD یا همان 1440 در 2560 پیکسل پشتیبانی نموده همچنین می‌توانند رم 6 گیگابایتی از نوع DDR4X را ساپورت نماید. همچنین دوربین‌های این دستگاه از کیفیت ۲۲ و 13 مگا پیکسلی برخوردار است که نشان می دهد گوشی های سال 2018 از چه کیفیتی در پردازش برخوردار هستند و تمرکز این گوشی ها بر روی پردازش می باشد. این مرکز توانایی انجام تعمیرات موبایل در محل و آموزش تعمیرات موبایل را دارا بوده و قادر است هر نوع ایراد پرازنده ای در تبلت ها را بر طرف نمود و به تعمیرات تبلت بپردازد.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها