آقای تعمیرات موبایل امروز تصمیم دارد که به بررسی اندروید 8 که به صورت آزمایشی بر روی هواوی پی 10 و پی 10 پلاس قرار گرفته است بپردازد. این نسخه از سیستم عامل اندروید 8 یا همان اوریو، نسخه بتا می باشد. با این نسخه کاربرانی که علاقمند به بررسی این نسخه از اندروید جدید هستند می توانند پیش از انتشار نهایی آن به بررسی این سیستم عامل بپردازند. اما پیش از ادامه باید بگوییم که تعمیر گوشی هواوی در این مرکز با قطعات اصلی و اورجینال انجام می گیرد و کلیه خدمات تعمیرات موبایل و تعمیرات تبلت دارای گارانتی و ضمانت می باشد.

منبع خبر کجاست؟

هواوی کمی پیشتر که از گوشی جدید و پرچمدار خود که میت 10 می باشد رونمایی کرد از تازه ترین نسخه سیستم عامل اندروید 9 که همان اوریو است نیز پرده برداشت. هواوی میت 9 و میت 9 پرو از جمله دستگاه های این کمپانی بودند که از نسخه 8 رابط کاربری EMUI استفاده کردند و اکنون نوبت سری P و بعد از نوبت سری میت 10 است. نسخه جدید اندروید 8 که در گوشی های جدید پی 10 و پی 10 پلاس قرار گرفته است قرار است در کشور رومانی به آزمایش گذاشته شود. این خبر بر روی صفحه اختصاصی این کشور در وب سایت هواوی انتشار یافته است. همچنین در صفحه فیسبوک نیز به این مطلب اشاره شده است. مطالعه تعمیر گوشی نوکیا 1 و مشخصات فنی آن می تواند برای شما جالب باشد.

آیا کاربران می توانند از این طرح خارج شوند؟

پس از شروع فرآیند آزمایش نسخه جدید اندروید به کاربران درخواست می شود که در صورت بروز هرگونه مشکل با کمپانی ارتباط برقرار نموده و مشکل را گزارش دهند. نکته قابل توجه این است که کاربران می توانند در هر زمان که بخواهند از این طرح خارج شوند. آقای تعمیرات موبایل که دارای سال ها تجربه و تخصص در حوزه تعمیرات موبایل و تبلت می باشد می تواند آموزش تعمیرات موبایل را نیز در دوره های متنوعی برگزار نماید.

بخوانید  گوشی Huawei 26 P30 و P30 Pro
×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها