کمپانی شیائومی در سال های اخیر با پیشرفت چشمگیری مواجه گردیده است. این شرکت با ساخت گوشی ها و تبلت های مناسب در تلاش است که با رقبای سرسخت این بازار رقابت نماید. گوشی‌های این شرکت چینی به دلیل اینکه از قیمت مناسب و سخت افزار خوبی بهره می برند در نزد کاربران بسیار مفید تلقی می‌شوند امروز شیائومی گوشی می مکس ۳ را با نمایشگر ۷ اینچی را رونمایی نمود.به نظر می رسد که شیامی تصمیم ندارد که سری بی مکس را کنار بگذارد چون در سال اخیر می مکس 2 را رونمایی نمود. تعمیر گوشی شیائومی در این مجموعه با قطعات اصلی و اورجینال انجام می گیرد. کلیه تعمیرات گوشی شیائومی با قطعات اصلی شیائومی انجام می گیرد و خدمات این مجموعه دارای گارانتی 20 روزه می باشد. مطالعه تبلت تاشو مایکروسافت نیز به شما توصیه می گردد.

مشخصات شیائومی می مکس 3

شیائومی می مکس ۳ دارای نمایشگر ۷ اینچی بوده که از رزولوشن ۱۰۸۰ در 2160 برخوردار هست نمایشگر فول اچ دی آن نیز از نسبت تصویر 18 به 9 بهره می‌برد این نمایشگر به طراحی گوشی های هوشمند نزدیک بوده و کمتر فبلتی را به این شکل شاهد بودیم. این گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ بهره می برد اما همچنان خبری از حافظه رم و حافظه داخلی دستگاه انتشار یافته است این دستگاه دارای دوربین دوگانه افقی است. فلش ال ای دی و حسگر تشخیص اثر انگشت از دیگر ویژگی‌های می مکس 3 شیائومی می باشد. آقای تعمیرات موبایل با در اختیار داشتن تعمیرکاران مجرب می‌تواند تعمیرات موبایل، تعمیرات تبلت و تعمیرات لپ تاپ را با بهترین کیفیت انجام دهد.

بخوانید  بررسی میت 10 هواوی و کاهش تعمیرات گوشی موبایل

سایر مشخصات شیائومی می مکس 3

باتری گوشی شیائومی می مکس 3 از ظرفیت 5440 میلی آمپر ساعت برخوردار بوده که فناوری شارژ سریع 3 را به همراه دارد. این فناوری این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا بتوانید کمتر از نیم ساعت گوشی خود را شارژ نمایید خبری از سیستم عامل این گوشی نیز در دسترس نیست اما پیش‌بینی می‌شود که از اندروید نوقا در این گوشی شیائومی استفاده شود و به احتمال زیاد در اواسط سال 97 شاهد انتشار این گوشی باشیم. تعمیرات موبایل در محل از دیگر خدماتی می باشد که توسط این مجموعه به کاربران ارائه می گردد.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها