امروز در آقای تعمیرات موبایل می‌خواهیم به اعلام زمان معرفی هواوی پی 11 اشاره کنیم. شرکت فناوری هوآوِی در سال‌های اخیر با ساخت گوشی‌های هوشمند قوی و مناسب توانسته است نظر اکثر کاربران را به سوی خود جلب نماید به همین خاطر کمپانی هوآوی با رویکرد کیفیت مناسب پرچمدار سری پی خود را معرفی نمود. آن طور که به نظر می‌رسد این گوشی هواوی از پردازنده قدرتمند کایرین ۹۷۰ بهره می برد که در میت 10 نیز استفاده شد. ساخت گوشی های با کیفیت باعث سختی کار تعمیر گوشی هواوی گردیده است. اما این مرکز توانایی انجام کلیه تعمیرات سخت افزاری، نرم افزاری و تاچ و ال سی دی گوشی هواوی را دارد. کلیه تعمیرات گوشی هواوی دارای گارانتی 20 روزه می باشد.

زمان دقیق رونمایی هواوی پی 11

یکی از مدیران کمپانی هواوی احتمال رونمایی گوشی هواوی پی 11 را در کنگره جهانی سال ۲۰۱۸ اعلام نمود. همچنین در رویدادی در کشور آلمان نمایندگان هواوی رونمایی از این گوشی را در سه ماهه اول سال 2018 اعلام نموده اند. در اینجا لازم به خدمات این مجموعه اشاره بشود. تعمیرات تبلت، تعمیرات لپ تاپ، تعمیر گوشی موبایل از تخصصی های تعمیراتی ما بوده که توسط تعمیرکاران و مهندسان با تجربه انجام می گیرد. شما در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید با ما تماس گرفته و مشکل خود را بیان نمایید. این مجموعه قادر است هرگونه مشکل بوجود آمده برای دستگاه شما را بر طرف نماید.

دوربین هواوی پی 11

شایعات بسیاری درباره این گوشی هوشمند وجود دارد یکی از این شایعات دوربین اصلی با لنز سه گانه می باشد. اما این گوشی از قابلیت هوش مصنوعی نیز بهره می برد که در سال گذشته در پی 10 از آن رونمایی شد. خواندن این مقاله “بررسی میت 10 هواوی” را به شما توصیه می کنیم. کمپانی هواوی با ساخت گوشی های قدرتمند و پرچمدار در تلاش است که نظر کاربران را به سوی خود آورده تا بتواند با سامسونگ و آیفون رقابت کند. در پایان باید تا اوایل سال 2018 منتظر بمانیم تا هواپی پی 11 را مشاهده کنیم تا بتوانید به بررسی دقیق آن بپردازیم و از قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد آن نام برد.

بخوانید  مشخصات گوشی شیائومی می 11
×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها