تماس با ما

آدرس : تهران خیابان جمهوری پاساژ چهارسو طبقه اول پلاک c۲۱

کدپستی: 1135711778

تلفن های تماس : 1394 994 0935 – 015 74 73 0919

تلفن تماس : 24 43 90 88 021

آقای تعمیرات موبایل

تماس با ما

آقای تعمیرات موبایل سال ها تجربه و تخصص خود را در حوزه تعمیرات دستگاه های الکترونیکی بکار گرفته است تا بتواند بهترین خدمات را به کاربران خود ارائه نماید. استفاده از تعمیرکاران متخصص و مجرب با مدارک معتبر علمی نشان دهنده جدیت در ارائه خدمت به کاربران خود را نشان می دهد.

این مجموعه با در اختیار داشتن تجهیزان مدرن تعمیرات قادر به برطرف نمودن هرگونه مشکل سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه های موبایل و تبلت را دارا می باشد. تعمیرات تبلت و تعمیرات گوشی موبایل از جمله خدماتی می باشد که توسط این مجموعه به هم وطنان عزیز ارائه می گردد. تعمیرات تخصصی موبایل کار و حرفه ما می باشد در صورتی موبایل یا تبلت شما با مشکل یا خرابی مواجه شده است میتوانید با شماره های آقای تعمیرات موبایل تماس حاصل نمائید.

دسترسی سریع به آقای تعمیرات موبایل

مجموعه آقای تعمیرات موبایل خدمات خود را در تهران پاساژ چارسو ، رو به روی پاساژ علائدین به شما عزیزان ارايه میدهد و تمام تلاش خود را در جهت راحتی و رضایت شما مشتریان انجام میدهد ، بدین ترتیب شما عزیزان میتوانید بصورتی حضوری به مرکز ما مراجعه نمایید یا با هماهنگی قبلی دستگاه خود را توسط پیک یا پست برای ما ارسال نمائید تا در سریع ترین زمان ممکن مشکل دستگاه شما حل شود.

در صورتی که تحت هر شرایطی نتوانستید به مرکز مراجعه نمایید می توانید از خدمات ارسال رایگان پیک به محل خود استفاده نموده و از تعمیرات موبایل در محل بهره ببرید و در صورت نیاز دستگاه شما به مرکز آورده می شود. علاقه مندانی که می خواهند به حرفه تعمیرات موبایل وارد شوند و می خواهند آموزش فوق تخصصی تعمیرات موبایل را سپری کنند توصیه می گردد که از دوره های این مرکز استفاده نمایند، چون این مرکز یک تعمیرگاه تخصصی موبایل و تجهیزات الکترونیکی می باشد.

جهت برقراری تماس با آقای تعمیرات موبایل با شماره های درج شده در وبسایت تماس حاصل نمایید تا کیفیت کار آقای تعمیرات موبایل را ببینید.

شماره تعمیرات موبایل در تهران

مرکز آقای تعمیرات موبای در تهران واقع شده است و شما عزیزان میتوانید با خیال آسوده دستگاه خود را به متخصصین آقای تعمیرات موبایل بسپارید.آقای تعمیرات موبایل خدمات تعمیرات انواع برند از جمله آیفون ، سامسونگ ، شیائومی ، نوکیا و … را به شما عزیزان ارایه میدهد و سعی در ارایه بهترین خدمات جهت رضایت حال شما مشتریان عزیز دارد.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها