شرکت نوکیا سابقه طولانی و بلندی در زمینه ساخت گوشی و گوشی‌های هوشمند دارد. در این مدت اطلاعات و مشخصات فنی گوشی پایین رده خود که همان نوکیا یک می باشد را افشا نموده است گفته ها و شنیده ها حاکی از این است که گوشی نوکیا 1 با قیمتی کمتر از ۱۰۰ دلار به بازار عرضه می کردد و سیستم عامل آن نیز اندروید است همانطور که اطلاع دارید این شرکت با سابقه یعنی نوکیا امسال با هموطنان فنلاندی خود یعنی HMD Global وارد حوزه گوشی‌های هوشمند شده و در این مدت از یک پرچمدار و چند گوشی میان رده هوشمند رونمایی نموده است و توانسته دوباره مخاطبان و کاربران نوکیا را به سمت خود جذب نمایند و رضایت آنان را کسب کند. تعمیر گوشی نوکیا 1 با قطعات اصلی در این مرکز انجام می شود.

اطلاعت گوشی نوکیا 1 کجا و چگونه فاش شده است؟

اما اطلاعات این گوشی پایین رده یعنی نوکیا 1 در شبکه اجتماعی توییتر افشا شد. بنابر اطلاعات رسیده از گوشی نوکیا 1 حاکی از آن است که این نمایشگر دارای رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل که همان اچ دی می باشد برخوردار است. نمایشگر از نوع ips بوده و دارای رم با ظرفیت ۱ گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی داخلی آن نیز از 8 گیگابایت بیان شده است نکته مورد اشاره این است که سیستم عامل گوشی نوکیا 1 اندروید بوده و در این اخبار اطلاعاتی از ابعاد و پردازنده آن در در دسترس نیست. گوشی به احتمال زیاد در ماه مارس به بازار عرضه خواهد شد و مراسم رونمایی آن نیز در کنگره جهانی موبایل 2018 است. مطالعه گوشی جدید نوکیا با کیبرد فیزیکی می تواند نظر شما را جلب نماید.

بخوانید  اسمارت باتری آیفون XS

خدمات آقای تعمیرات موبایل

در انتهای این مقاله باید عرض کنم که آقای تعمیرات موبایل با به کارگیری مهندسان و تعمیرکاران خبر می توانند انواع گوشی‌های هوشمند را تعمیر نمایند استفاده از قطعات ۱۰۰% اصلی و همکاری با وارد کنندگان قطعات گوشی و تبلت این تضمین را به مشتریان می دهد تا بتوانند دستگاه خود را مانند روز خرید سالم ببینند و تعمیرات سخت افزار و نرم افزار گوشی با تجهیزات تخصصی تعمیرات موبایل انجام می گیرد. از ویژگی های این مجموعه می توان به خدمات تعمیرات موبایل در منزل اشاره نمود که با ارسال پیک رایگان مرکز جهت تحویل دستگاه معیوب انجام می گیرد.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها