تبلت تاشو مایکروسافت و تعمیر گوشی مایکروسافت

شرکت مایکروسافت از تبلت تاشو جدید خود رونمایی نمود از همین رو در چند روز اخیر تصاویری از تبلت تاشو مایکروسافت انتشار یافته است و در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. البته این تصاویر طرح اولیه ای از این تبلت تاشو و انعطاف پذیر می باشد. با تبلت تاشو جدید مایکروسافت می توان این تبلت را در حالت های متنوعی نظیر حالت دو طرفه، حالت لپ تاپ، حالت خمیده و حالت تبلت قرار داد. در واقع اگر بخواهیم از این تبلت جدید مایکروسافت نام ببریم باید اشاره کنیم که این تبلت در واقع یک دستگاه با نمایشگر بزرگ یا دو دستگاه با نمایشگر کوچک می‌باشد، قابلیت مکالمه با تبلت و سیستم عامل ویندوز ۱۰ از دیگر مشخصه های این تبلت تاشو می باشد.

مشخصات تبلت تاشو مایکروسافت

در میان صفحات تبلت یک لولای مکانیکی با قابلیت آهن ربایی قرار داده شده است تا بتوان تبلت را به راحتی باز و بسته نمود. رابط کاربری جدید این دستگاه این قابلیت را به شما می دهد تا بتوانید با جابجایی دستگاه تصاویر مناسب دریافت نمایید همچنین اپلیکیشنی بر روی آن قرار گرفته که برای اکثر کارهای روزانه می توان از آن استفاده نمود. به عبارت دیگر این تبلت یک گوشی هوشمند نیز به حساب می‌آید که بعضی از رسانه ها آن را سرفیس فون نام بردند. تعمیر گوشی مایکروسافت در این مرکز با قطعات اصلی و اورجینال انجام می گیرد. تعمیرات موبایل می تواند فرصت مناسبی باشد تا دستگاه معیوب خود را همانند روز اول نمایید. بررسی گوشی پاناسونیک Eluga I9 نیز برای شما می تواند جالب باشد.

بخوانید  امنیت پایین فناوری تشخیص چهره گلکسی اس ۱۰ سامسونگ

تاریخ انتشار تبلت تاشو مایکروسافت

باید اشاره کنیم که هنوز اطلاعات دقیقی از زمان رونمایی این تبلت تاشو در دسترس نمی باشد اما اگر بخواهیم از شرکت‌های رقیب نام ببریم باید اشاره کنیم که شرکت سامسونگ تصمیم دارد در سال آینده از تبلت گلکسی ایکس خود رونمایی نماید. تعمیرات تبلت و تعمیرات لپ تاپ از دیگر فعالیت هایی می باشد که در مجموعه آقای تعمیرات موبایل ارائه می گردد. استفاده از قطعات اصلی و اورجینال باعث طول عمر دستگاه شده و شما می توانید از دستگاه خود بدون هیچ ایرادی همانند روز اول کار بکشید همچنین کلیه خدمات تعمیرات این مجموعه دارای گارانتی و ضمانت می باشد.

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سونیو سونی و سایر برند های معتبر دردنیا در زمینه موبایل از سایت اقای تعمیر باخبر شوید 🙂همچنین اگر گوشی تان نیاز به تعمیر دارد شما میتوانید با چند کلیک مشخصات و آدرس خود و  گوشی را در پورتال درخواست تعمیر موبایل وارد نمایید و کمتر از ۲ ساعت همکاران ما با شما برای مراجعه حضوری به درب شرکت یا منزل شما حاضر خواهند شد.

خدمات تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل
  • تعمیرات گوشی Samsung 
  • تعمیرات انواع گوشی های Huawei
  • تعمیرات انواع گوشی های LG
  • تعمیرات انواع گوشی های ZTE
  • تعمیرات انواع گوشی های Vivo
  • تعمیرات انواع گوشی های iPhone 12

با ما تماس بگیرید :

تلفن های تماس : ۱۳۹۴ ۹۹۴ ۰۹۳۵ – ۰۱۵ ۷۴ ۷۳ ۰۹۱۹
×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها