با ورود به سال جدید میلادی باید منتظر گوشی های جدید باشیم که کمپانی های این حوزه به بازار عرضه می گردد که یکی از آنها شرکت ال جی می باشد که قرار است از پرطرفدار پرچمدار جدید خود سری G بحساب می‌آید جی ۷ را به بازار عرضه نماید اما این گوشی جدید ال جی دارای چه ویژگی های می باشد و تعمیر گوشی ال جی در این مرکز با ابزار تعمیرات موبایل انجام می گیرد.

مشخصات ال جی G7

در روزهای گذشته اخبار متنوعی پیرامون پردازنده ال جی G7 منتشر شده است اما به گفته این کمپانی پردازنده این پرچمدار جدید ال جی از اسنپدراگون ۸۳۵ یا اسنپدراگون ۸۴۵ بهره می‌برد اخیراً نیز در وب‌ سایت کمپانی اشاره شده است که این گوشی از شارژ سریع نسخه ۴ بهره می برد با مشخص شدن این شارژ سریع می‌توان به پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ برای این گوشی در نظر گرفته شده است همچنین حافظه رم ۶ گیری از دیگر مشخصاتی می باشد که برای این گوشی در نظر گرفته شده است. حافظه رم 6 گیگابایتی از دیگر ویژگی های متمایز این گوشی می باشد که به زودی انتشار یافته و از آن رونمایی می‌شود که به احتمال زیاد زمان نهایی آن اواخر اسفندماه است. گوشی سامسونگ گلکسی S9 به همراه شارژر بی سیم می تواند برای شما جالب باشد.

عرضه نهایی ال جی G7 چه زمانی است؟

اما طبق گفته های این گوشی در زمان عرضه گلکسی اس 9 سامسونگ عرضه می‌شود اما مدیر ال جی گفته است که نگران انتشار پرچمدار جدید سامسونگ نیست و تلاش می‌کنیم ال جی G7 را با طراحی خاصی به بازار عرضه کنیم. برخی از شنیده ها حاکی از آن می‌باشد که یک پرچمدار جدید ال جی در اواخر فروردین سال آینده به بازار کره جنوبی عرضه می شود که تقریبا یک ماه قبل از عرضه جهانی در کشورهای مانند آمریکا می‌باشد و علت آن را نیز به احتمال زیاد سامسونگ می باشد که این کمپانی برای گلکسی اس خود تعداد زیادی پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ تهیه نمود و امسال نیز اسنپدراگون ۸۴۵ را به تعداد زیادی خریداری کرده است. آموزش تعمیرات موبایل یکی از خدماتی می باشد که توسط این مجموعه ارائه می گردد.

بخوانید  10 گوشی برتر سال 2018 در هفته 52 بالاخره معرفی شد

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سامسونگ و هواوی از ما بخواهید 🙂 .

خدمات تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل

  • تعمیرات گوشی Samsung 
  • تعمیرات انواع گوشی های Huawei
  • تعمیرات انواع گوشی های LG
  • تعمیرات انواع گوشی های ZTE
  • تعمیرات انواع گوشی های Vivo
  • تعمیرات انواع گوشی های iPhone 12

اگر گوشی تان نیاز به تعمیر دارد و حوصله و وقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید، شما میتوانید با چند کلیک مشخصات و آدرس خود و  گوشی را در پورتال درخواست تعمیر موبایل وارد نمایید و کمتر از ۲ ساعت همکاران ما با شما برای مراجعه حضوری به درب شرکت یا منزل شما حاضر خواهند شد.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها