پروژه تانگو که در سال ۲۰۱۴ توسط گوگل با تمرکز بر روی واقعیت افزوده در گوشی های هوشمند شروع به فعالیت نمود. طبق اخبار رسیده از گوگل، قرار است در سال ۲۰۱۸ به کار خود پایان دهد ولی نکته قابل توجه این است که این پروژه پیشرفت‌ها و دستاوردهای فراوانی را به دست آورده است اما جای تعجب دارد که گوگل در سال ۲۰۱۸ می خواهد آن را قطع نمایند اما توقف پروژه تانگو به این معنی نمی باشد که از واقعیت افزوده دور می ماند بلکه با توسعه ARcover در بخش نرم افزاری فعالیت می‌کند پروژه تانگو به جابجایی اشیا در تصاویر گرفته شده توسط گوشی های هوشمند می پردازد.

پروژه تانگو و لنوو فب 2

از جمله فعالیت‌هایی که در حوزه پروژه تانگو توسط گوگل انجام شده می‌توان به گوشی هوشمند لنوو فب 2 اشاره نمود این گوشی که دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی بوده و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی دارد، قابلیت پشتیبانی از پروژه تانگو را داشته و از پردازنده قدرتمند اسنپدارکون 821 بهره برده و دوربین اصلی آن نیز ۲۳ مگا پیکسلی ساخت کمپانی سونی می باشد. این گوشی دو لنز جهت تشخیص عمق و ردیابی حرکت دارد. این مرکز قابلیت تعمیرات موبایل هر نوع برندی را دارا می باشد، تعمیر گوشی لنوو، تعمیر گوشی سونی و … از خدماتی می باشد که توسط این مجموعه ارائه می گردد.

مشکل پروژه تانگو

یکی از مشکلات اصلی پروژه تانگو تکیه این فناوری بر سخت افزار گوشی های هوشمند بود. اما فناوری ARcover که از نرم افزار گوشی های هوشمند بهره می‌برد باعث گرده است که واقعیت افزوده در گوشی های هوشمند به راحتی انجام شود. البته چون از سنسورهای متفاوتی استفاده نمی کنند به احتمال زیاد از دقت پایین تری برخوردار می باشد. به همین دلیل اندروید ۸.۱ با قابلیت پشتیبانی از این فناوری در گوشی های هوشمند پیکسل عرضه شد. در پایان می توان مطالعه مقاله نقد و بررسی ذنفون 4 سلفی پرو را به شما توصیه می کنیم. تعمیرات تبلت و آموزش تعمیرات موبایل از دیگر خدماتی می باشد که به کاربران ارائه می گردد. استفاده از قطعات اصلی و اورجینال به هنگام تعمیرات از ویژگی های منحصر بفرد این مجموعه می باشد.

بخوانید  گوشی گلکسی A80 سامسونگ
×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها