مشخصات گوشی سونی H8216

با اخبار فناوری اطلاعات آقای تعمیرات موبایل همراه باشید. هفته گذشته اطلاعاتی پیرامون گوشی آینده سونی انتشار یافت که در این اطلاعات شما صفحه نمایشگر و سیستم عامل آن را به دست خواهید آورد در همین زمان نیز مشخصات گوشی جدید کمپانی سونی یعنی اکسپریا H8216 انتشار یافت. کیفیت فول اچ دی از ویژگی‌های این گوشی هوشمند می باشد که نام های نظیر اکسپریا ایکس زد 2 یا اکسپریا ایکس زد 1 اس برای آن در نظر گرفته شده است.

درباره سونی

کمپانی سونی از قدمت زیادی در ساخت گوشی های هوشمند بهره می‌برد به همین دلیل گوشی‌های ساخت این شرکت از کیفیت مناسب برخوردار می باشد و در صورت هرگونه خرابی شما می‌توانید برای تعمیر گوشی سونی خود به این مجموعه مراجعه نمایید تعمیرات گوشی موبایل بخشی از خدماتی می باشد توسط این مجموعه ارائه می گردد.استفاده از قطعات اصلی و اورجینال از ویژگی‌های می‌باشد که در راستای رضایتمندی مشتریان توسط این مجموعه ارائه می گردد. همچنین تعمیر گوشی سامسونگ و تعمیر آیفون نیز به صورت تخصصی در این مرکز انجام می شود.

طراحی گوشی سونی H8216

گوشی سونی H8216  که  وزن این گوشی ۱۵۶ گرم می باشد که در مقابل آب و گرد و غبار غیر قابل نفوذ است حافظه رم این گوشی سونی H8216 دارای ۴ گیگابایت بوده و فضای ذخیره سازی داخلی آن ۶۴ گیگابایت می باشد و قابلیت اضافه نمودن کارت حافظه جانبی را نیز دارد می باشد.

دوربین گوشی سونی H8216

گوشی سونی H8216 اینطور به نظر می‌رسد کمپانی سونی سرانجام به استفاده از دوربینی با دو لنز رضایت داده سات. کیفیت دوربین گوشی سونی ۱۲ مگاپیکسل می باشد در جلوی دستگاه نیز دوربین با کیفیت ۱۵ مگاپیکسل طراحی گردیده است باتری این گوشی نیز از ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را بهره می برد. در انتهای این مقاله باید اشاره شود که مجموعه آقای تعمیرات موبایل توانایی تعمیر موبایل در محل را با پیک رایگان برخوردار بوده و می تواند تعمیرات لپ تاپ، تعمیر تبلت و تعمیرات گوشی موبایل را به صورت کامل تخصصی انجام دهد. مطالعه 7 نکته طلایی در تعمیرات موبایل را برای آشنایی بیشتر با خدمات این مجموعه به شما توصیه می کنیم.

بخوانید  به زودی گوشی Black Shark 3 معرفی خواهد شد

تعمیرات سخت افزار و نرم افزار گوشی سونی

اگر در تعمیرات موبایل و تبلت سونی شما نیاز به تعیمرات تاچ و lcd سونی ، اسپیکر ، رم سایر قطعات سونی داشته باشد، مرکز تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل، در درجه اول اقدام به تعمیر قطعه مرود نظر می کند ولی اگر نیاز به تعویض قطعه مذکور شد، این مرکز اقدام به تعویض قطعه با قطعه اورجینال سونی می کند.

خدمات تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل

اگر میخواهید با خدمات تعمیرات موبایل در شمس آباد، اشنا شوید ما فقط به گوشی از خدمات گسترده این مرکز جهت اشنایی شما مشتریان عزیز اشاره می کنیم :

  • تعمیرات گوشی Samsung Galaxy 
  • تعمیرات انواع گوشی های Huawei
  • تعمیرات انواع گوشی های LG
  • تعمیرات انواع گوشی های نوکیا
  • تعمیرات انواع گوشی های موتورولا
  • تعمیرات انواع گوشی های سونی
  • تعمیرات انواع گوشی های Honor
  • تعمیرات انواع گوشی های Motorola
  • تعمیرات انواع گوشی های iPhone 12
  • تعمیرات انواع گوشی های Xiaomi Mi Mix 3
  • تعمیرات انواع گوشی های ZTE
  • تعمیرات انواع گوشی های Oppo
  • تعمیرات انواع گوشی های Vivo

هزینه تعمیرات موبایل سونی

مرکز تعمیرات موبایل اقای تعمیرات موبایل تنها مرکز تعمیرات موبایل در ایران می باشد که هزینه اجرت المثل تعمیرات خود را برای رضایت مشتریان عزیز به نازل ترین قیمت تعیین کرده است. شما عزیزان نگران هزینه بالا و غیر معقول تعمیرات موبایل و تبلت خود نباشید. تعمیرات موبایل و تبلت در این مرکز با نازل ترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام می شود. چرا که هدف و شعار این مرکز ارمغان لبخند رضایت به لب مشتریان می باشد 🙂 .

بخوانید  گوشی Honor 20 Pro

خدمات آقای تعمیرات موبایل

در پایان بررسی سونی اکسپریا L1 می توانیم مجددا خدمات ارائه شده در این مرکز را یادآوری کنیم که می تواند برای شما جالب باشد. این مرکز ار ارسال پیک رایگان به محل و منزل شما بهره می برد تا بتوانید دستگاه خود را به صورت رایگان به این مرکز بدهید تا کارتعمیر گوشی موبایل شما در این مرکز و تعمیرگاه مخصوص آن انجام گیرد.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها