طرح رجیستری موتورولا، بلک بری و گوگل پیکسل و گوشی های هوشمند که توسط سازمان مقررات و تنظیم ارتباطات از چند ماه گذشته شروع به فعالیت نموده است در تلاش است که از ورود گوشی‌های قاچاق به داخل جلوگیری نموده تا شرکت‌ها بتوانند خدمات و گارانتی بهتری را به کاربران خود ارائه بدهند از همین رو پس از مرحله ی اول این طرح که در چند هفته گذشته شروع شد مرحله دوم آن با گوشی های موتورولا، بلک بری و پیکسل از روز جمعه این هفته شروع به فعالیت نموده است. انجام طرح رجیستری برای گوشی های هوشمند باعث می گردد که این گوشی ها دارای شناسنامه و مشخصات معین باشند تا بتوان از ورود کالای قاچاق به داخل کشور جلوگیری کرد. مطالعه پاوربانک جدید هواوی با ظرفیت 6700 را به شما توصیه می کنیم. تعمیرات موبایل را در این مرکز با قطعات اصلی و اورجینال انجام می گیرد.

اطلاعیه سازمان درباره طرح رجیستری موتورولا، بلک بری و گوگل پیکسل

با توجه به اینکه در مرحله اول طرح رجیستری این سازمان به موفقیت دست یافتند و به اهداف این سازمان در جلوگیری از ورود قاچاق گوشی های هوشمند و تبلت و نقش آنها در بازار پیدا شد و برای افزایش کیفیت برای مصرف کنندگان این سازمان برای واردکنندگان قانونی و فروشندگان مجاز اتخاذ تصمیمات نموده است تا بتوان گوشی های بلک بری، موتورولا و گوگل را از ورود قاچای آنها جلوگیری نماید و طبق آخرین اطلاعات رسیده از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی سایر برندها و مدل ها نیز به زودی در این طرح قرار می‌گیرند در مرحله اول که گوشی های اپل مورد رجیستری قرار گرفتند سازمان توانست به اهداف خود دست پیدا کنند. مطالعه گوشی جدید نوکیا با کیبرد فیزیکی نیز به شما توصیه می گردد. گوشی های نوکیا از کیفیت مناسبی برخوردار بوده و توانسته اند کاربران زیادی را به سمت خود جلب نمایند.

بخوانید  به زودی گوشی Black Shark 3 معرفی خواهد شد

خدمات آقای تعمیرات موبایل

این مرکز که دارای سالها تجربه در حوزه تعمیرات گوشی موبایل و تبلت می باشد می تواند به تعمیر گوشی بلک بری، تعمیر گوشی موتورولا و سایر برندهای گوشی بپردازد. تعمیرات سخت افزاری و تعمیرات نرم افزاری گوشی های هوشمد و تاچ و ال سی دی آنها جز تعمیراتی می باشد که به صورت حرفه ای و کارآمد توسط این مرکز انجام می گیرد. ارائه کیفیت بالا و سرعت عمل را در تعمیرات از ما بجویید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها